Det är du, inte jag!

Go´kväll kära ni!
Nu har jag precis kommit hem från kurs träningen. Gick sådär, för jag kunde inte vara med och köra helt. För ungefär en halv timme innan jag skulle åka kände jag mig jätte varm, så jag tog tämpen och jag hade lite feber. Men jag kände att jag verkeligen var tvungen att träna eftersom det är ju bara två gånger kvar till dansuppvisningen på wadköping.

För övrigt har dagen varit bra. Dagen på praon har varit kanon, solen sken så det var varmt och skönt. Har börjat med att ta lite kort med mobilen från hunddagiset som jag tänkte att jag skulle ladda upp här sen, kanske ska försöka ta med kameran nån dag så det blir lite bättre bilder. Men iallafall August väntade här på mig när jag kom hem. Vi tog det bara lungt och vilade och sen var det dags att åka upp till stan, jag gick till dansskolan och August gick till bussen. Nu ska jag skynda mig upp i duchen, hadet bäst!

- Det är du som har gjort fel, inte jag, tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0