Det gör mig faktiskt väldigt irriterad!

Nu har jag precis duschat medans Sanna satt vid datorn. När jag kom ut ur duschen hade vi en väldigt intresant konversation. Att alla andra lägger sig i andras problem och att folk inte vågar stå för vad dom säger och gör. En sån grej gör mig faktiskt väldigt irriterad..

Som sagt så var jag ute och åt med Mamma, Ewa och Gustav på Harrys. Väldigt gott vare. Jag åt nån speciell hamburgare vilket Gustav också gjorde medan Mamma och Ewa åt nånting med kyckling. Lagom när vi var klara så kom Sanna in med bussen så alla fem drog hem till oss och fikade och spelade Guitarr Hero. Men nu har dom åkt för ungefär en halv timme sedan.

Nu ska jag ladda upp lite bilder från mobilen och sen ska jag göra en ny design åt Sanna för hon ville det. Haha, får se hur den blir. Blir nog förresten att göra en ny design till mig själv också snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0