Det kommer bli riktigt tråkigt!

Nu har jag precis kommit ur duchen, kom nyss hem från träningen med gruppen. Det gick helt okej ändå. Det är svårt när det är en sån liten lokal. Så det är jätte skönt att vi har hittat en större lokal som vi också kan träna i. Praon idag var jätte bra. Eftersom solen sken och det var varmt så var det riktigt skönt att vara ute hela dagen. Men i morgon kommer det inte bli lika kul, sista dagen på praon. Jätte tråkigt, för det har faktiskt varit jätte kul och tiden har gått jätte fort. Skulle lätt kunna vara där i en vecka till, helst ännu längre så jag slipper skolan, hehe.

Nu ska jag gå ner och baka en kladdkaka som jag ska ha med mig i morgon till praon eftersom det är sista dagen. Och fröken Alexandra ska fixa grädde, haha. Kommer vara jätte tråkigt att åka därifrån i morgon. Men iallafall efter praon blir det bara i stort sätt att åka hem och byta om till träningen och sen ska jag nog antagligen ut till August.
 
Jag ska försöka ta lite mer kort i morgon från praon, men jag vet inte om jag kommer hinna ladda upp dom i morgon, kommer kanske inte i huvvudtaget hinna skriva nått inlägg i morgon. Men om jag inte gör det så kommer nog bilderna upp på lördag istället.


Random bild från Step up, älskar den filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0