Det var iallafall sista gången!

Ååh vad jag är trött. Jobbig dag. Idag vaknade jag och Sanna av att klockan ringde halv tio då var det dags att gå upp och göra sig i ordning och sen skulle vi iväg och jobba till klockan två. Sen blev det en sväng upp på stan och sen tog vi bussen ut till Stora Mellösa lämnade grejer och sen åkte vi till Åsby till Oscar och Kajsa. Vi gick ner till sjön och snackade om typ allting. Sen åkte jag, Kajsa, Sanna och Oscar och käkade pizza i Mellösa, men det blev ju som det blev. Kanske inte direkt ett så trevligt ställe, det var iallafall sista gången vi handlade där...

Nu sitter jag iallafall hemma hos August. Han och hans mamma hämtade mig i Mellösa och nu har vi precis varit ute. Vi ska nog snart sova men innan det ska vi nog kolla på andra avenyn avsnittet som gick ikväll som jag missade. -Såg ni det, var det bra?

orka, orka inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0