Det var riktigt bra!

Hej kära ni!
Nu har jag precis kommit hem från gruppträningen på Norrby gården. Det var riktigt bra lokal som vi tränade i. Ungefär lika stor som tävlingsgolvet. Så vi fick verkeligen utrymme att träna på. Så nu ska vi antagligen göra så att på måndagar tränar vi bara på dansen och sen på torsdagar när vi har liten lokal ska vi lägga till nya steg till dansen, så det kommer bli toppen och vi kommer bara närmre och närmre våran första tävling! Längta!

Nu ska jag när som helst gå upp i duchen och sen ska jag äta mat. Imorgon ska jag antagligen sola solarium med min kära kusin Ida (iidagranberg.blogg.se). Det kommer bli riktigt skönt att bli lite brun, förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0