Hemma från sälen resan!

Igår kom jag hem från den sista sälen resan denna säsong. Både bra och dåligt. Det var inte så kul och åka hem från 1 meter snö och veta att det regnade här hemma i Örebro. Men idag så skinner ju solen och är varmt så nu är det väl snart sommar? Men ingen av oss åkte nånting där uppe, därför både mamma och August har ont iknäet och jag ville inte åka själv. Fast det var faktiskt riktigt skönt att bara vara och inte behöva tänka på nånting annat...

Jag tänkte att jag slänger upp lite bilder jag har tagit från alla sälen resor denna vinter som ett avslut för vintern!

Isade husvagnar


stugan


Kommentarer
Postat av: Elena

Sv bara undra =) Har frågestund i min blogg nu. Kika gärna in och ställ en fråga =)

2009-04-07 @ 10:18:31
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0