Som om det blir roligare ju mer man väntar?

Åh hej!
Har inte varit hemma nånting i helgen mer än i 40 minuter igår. Det är därför jag inte har hunnit bloggat. Sanna och jag åkte in till Kulturskolan och tränade sen kom mamma och hämtade oss. Vi tog mopeden här i från och ut till Odensbacken. Eller aa, Sanna skulle till Mellösa men jag skulle vidare till Odensbacken. Hände inte så jätte mycket den kvällen gick ner och åt på Kanalen med August och Anton. Och hängde nästan hela kvällen på Oden.

Runt halv 12 på lördags morgonen vaknade jag och August. Vi gick till Ica och köpte varsin glass. Påvägen tillbaka träffade vi Robin och Jesper, dom skulle ta bilen till Ica och köpa grädde så då hängde vi med. När vi kom tillbaka hem till Robin så skulle odm äta så jag och August gick hem till honom och kom på vad ska vi äta? Så då tog vi min moppe till ica igen och köpte pizza deg och gjorde en pizza hemma hos honom. Och sen var det dags för mig att ta moppen och hämta Sanna vid Ica som stod och sålde fika till deras klass kassa. Vi åkte in till stan till Berhn Arena och kollade på Amrikansk fotboll, de var någon slags skol turnering och Odenskolan vann, grattis till dom! När det var klart åkte Sanna och jag hem till mig och lämnade moppen och åt och sen skjusade mamma oss till bussen och sen tog vi bussen ut igen.

Nu har jag precis kommit hem, tog fem i sex bussen hem från August. På bussen påväg hem kom jag på att jag har nån inlämnings uppgift jag skulle gjort som skulle ha varit inne för tre och en halv vecka sen. Men jag har ju inte varit i skolan på tre och en halv vecka så det har inte varit så lätt. Plus att nu har jag glömt bort vad det var jag skulle skriva om. Ååh, jag hatar mig själv, varför ska jag alltid spara allt till sista dan? Som om det blir roligare ju mer man väntar? - Jag tror inte det. Vad är det som är så svårt att göra det på en gång så man har det gjort? Jag fattar inte... Men nu ska jag försöka leta på dom papprena och försöka komma ihåg vad det var man skulle göra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0