Träning på Norrby gården med Speed!

Hinner tyvärr inte skriva ett så långt inlägg just nu.. Men dagen på praon har varit kanon, var ganska kallt på förmiddagen med det blev bättre framåt eftermiddagen. Idag somnade iallafall inte jag och Alexandra på lunchen, vilket kanske var bra eller dåligt det vet jag faktiskt inte?

Nu ska jag gå och byta om sätta på mig leggings, shorts och en stor tröja som jag ska träna i. Idag är inte träningen på dansskolan, vilket den brukar vara. Utan idag ska vi träna på Norrby gården, ungefär borta vid svampen. Några tjejer i gruppen säger att lokalen är mycket bättre där.. Mycket större och mer speglar än i den som vi brukar träna i på dansskolan. Så vi ska vara där och prova idag och se vad vi tycker, om vi gillar lokalen så fick vi fortsätta träna där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0