Det gick så bra som det kunde gå!

Godkväll på er!
Praon idag igen. Jag och Alexandra somnade inne i tvättstugan på lunchen idag, vilket vi gjorde igår också, haha. Fast vi har två timmar lunch. Riktigt mysiga hundar är det på Rosendals hunddagis. Ett toppen ställe för hunden. Mycket yta att vara på och skogen precis brevid. Om inte Meja hade sån tur att hon kan vara med Mamma på jobbet så skulle jag verkeligen ha henne där. Rena paradiset för hundarna istället för att dom ska ligga själva hemma..

Förlåt för att jag inte bloggade nånting igår. Men jag fick inte någon tid över. Praoar till halv fyra och sen hade jag som vanligt träning från åtta till nio. Vilket jag också har gjort idag från fem till åtta. Först med gruppen och sen paren med Sanna. Kom pecis ur duchen och nu har jag gosat ner mig i sängen med Meja. Jag lyckades iallafall klämma in lite bloggande nu, fast jag har mycket annat att fixa tills praon i morgon. Har inte så mycket tid till bloggen på onsdagar och torsdagar då det är mycket träning.

Som sagt så var Meja till vetrinären igår. Som vi trodde så hade hon blodöra. Så dom sövde henne först och sen skar dom upp öronlappen på insidan och tömde ut blodet som var i, och sen sydde dom ihop det igen, och allt gick så bra som det kunde gå. Jag var tvungen att sluta en timme tidigare igår från praon för Mamma skulle bort så jag var tvungen att ta hand om Meja så hon inte skulle klia sig på örat. När jag kom hem låg hon i sin korg med omlindat öra vilket hon har idag också. Men hon var ganska lullig igår när jag kom hem efter att hon hade varit sövd. Men jag lyckades få henne att äta lite hundmat igår kväll, eftersom hon inte fick äta nånting igår innan hon skulle till vetrinären pga sövningens skull, och när hon kom hem gick hon bara och la sig och sov. Men nu mår hon bra igen, bara lite försiktig om sitt öra!


Slänger upp en bild på Meja efter vetrinär besöket igår.
Meja, efter vetrinären igår
(Bilden är tagen med mobilen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0