Kanske tagit vara lite väl mycket på lovet?

Godmorgon på er!
Just nu har jag precis gått upp och sitter och äter lite frukost, eller aa frukost och frukost.. Sitter och äter lite ur mitt påskägg. Men det måste man väl få göra sista dagen på Påsken, eller? Iallafall min Påsk har varit kanonen. Mycket variation på det hela och det gillar vi. - Eran Påsk då, har den varit bra?

Känner att jag är hur seg som helst i kroppen. Har kanske tagit vara lite väl mycket på lovet. Sena nätter och sen har jag inte sovit själv så speciellt mycket, sen förra Torsdagen har jag sovit själv två nätter. Inte för det är så speciellt ansträngande att sova tillsammans med nån men man får ändå inte samma sömn. - Vad har ni gjort på Påsklovet då?

I morgon blir det prao i två veckor tillsammans med Alexandra på huddagis. Kommer nog bli ganska slappt ändå. Sen ligger det väldigt nära, ungefär 4 km bortanför mig. Så det blir ganska lätt att ta sig dit. Börjar halv nio och slutar halv fyra. Ganska bra tider ändå..

Ska försöka ladda upp bilderna sen taco kvällen här hemma. Har faktiskt glömt bort dom. Men jag ska försöka ladda upp dom idag.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: jorå,det är bra! :D

gör du då?

2009-04-13 @ 20:27:03
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0