Påskdan!

Hej alla glada människor! Tyvärr blev det inget bloggande igår. Men jag hann inte. Åkte först till mormor och åt och solade. Sen skjusade Mamma mig till August där jag också åt. Vidare till Vicky och åt där också. Spelade lite Playstation och sen drog vi ut till Köpberga. Men vi drog nästan lika snabbt som vu kom dit. Jag och August drog hem till honom. Medans André lånade August moped för att han och Vicky skulle skjusa hem Becca och Sanna till Mellösa. Vi hann inte göra så mycket innan Vicky och André var tillbaka igen. Sen satte August och jag på en film och sen somnade vi. - Vad gjorde ni igår på Påskafton?

Vaknade idag av att klockan ringde vid elva, eftersom jag skulle ta ett bussen hem. Åt frukost och sen skjusade August mig till bussen. Direkt när jag kom hem åkte jag och hämtade Amy hos hennes Mormor. Åkte hem till mig och åt och sen har vi mest åkt runt, nästan i hela Örebro. Har åkt ungefär 6 mil idag. Så nu har den gått nästan 10 mil. Bara 30 kvar tills jag får köra på full gas. Ganska segt att behöva åka halv gas hela tiden. Men iallafall nu har jag precis skjusat Amy till bussen. Så hon lär vara hemma nu om allt går som det ska. Men det tror jag nog att gör också!




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: haha, ja, eller hur! :D



allt bra med dig? :)

2009-04-12 @ 22:56:39
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0