Lång fredag = moped dag!

Lång fredag i dag då. Sanna och jag gick upp runt kvart över tio. Gjorde oss i ordning och tog mopeden och åkte till Pappa. Pratade och fikade lite och sen åkte vi hem och vände och sen åkte vi till Farfar. Var där en ganska kort stund och sen åkte vi hem igen. När vi kom hem hit så var August här. Han höll på och hjälpte mamma med att klippa grenarna på äppleträden.. Jag och August tog mopeden ner till Ica och köpte pommes strips och fläskfilé. Sen åkte vi hem och tände grillen och grillade. Sen skjusade jag upp Sanna till bussen och nu har hon åkt hem. Jag och August har precis varit ute och försökt få bort all is i poolen, vi är nästan klara med det bara lite kvar. Men nu sitter vi inne i soffan och ska snart kolla på talang.

Som sagt så skulle jag göra en ny design åt Sanna. Jag höll på till halv tre inatt eftersom damen har lite svårt att bestämma sig. Plus att bakrunden hon ville ha funkade inte att använda, och vi hittade ingen annan som passade så just nu är det lite rörigt i designen på hennes blogg men jag ska sätta mig och fixa det när jag har tid. Tänkte att jag skulle ha hunnit göra det idag men jag har inte hunnit. Men snart ska jag börja fundera på en ny design åt mig själv också.

I morgon tror jag inte att jag kommer kunna skriva så mycket för jag och Mamma ska ut till mormor och sen ska jag hem till August och äta med hans familj och en annan familj. Sen blire mys kväll med lite folk :) -Vad ska ni göra i morgon på Påskafton?

du är bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0