Svartsjuka, bra eller dåligt för ett förhållande?

Nu har jag precis kommit hem från träningen med Speed på Norrbry gården. Det gick helt okej. Så nu är det inte så jätte mycket kvar tills dansen är klar och det kommer bli kanon!

Första dagen idag efter tre och en halv vecka. Dagen var ganska seg vi hade bla två jätte långa matte lektioner plus att vi fick reda på att alla tjejer i klassen har IG varning i sy-slöjd. Helt sjukt eftersom alla nästan är klara med dom tre grejerna som ska vara klara innan sommarlovet plus att det är ju några veckor kvar också. Så lärarna tyckte vi skulle gå till rektorn. Men vi frå se hur det blir med det..

Nu måste jag plugga so. Har ett arbete som skulle vara inlämnat innan vi fick påsklov. Och det är att man ska välja två lite mindre grejer att skriva om och en lite "större" och vi har fått lite olika "rubriker" man skulle välja i mellan. Jag har inte bestämt alla tre en, men jag har iallafall bestämt en lite mindre och det var;

"- Är svartsjuka bra eller dåligt för ett förhållande?" Vad tycker ni är det bra eller dåligt?




Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: jag anser att det är bra på det sättet att man visar att man tycker om varann och älskar varann. men sen är det dåligt när det börjar gå förlångt så man inte ens får prata eller umgås med sina vänner och liknande..

2009-04-28 @ 14:04:03
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

det är väl inte så bra kanske. För det kan ju ha sina konsekvenser.

så länge det inte är överstyr och man förbjuder varandra att göra saker så tycker jag det är lite glligt när min kille är svartsjuk på mig :P

fast jag brukar själv vara lite svartsjuk, men försöker att inte visa det alltför mycket.



Är du något för smycken och accessoarer?

Då borde du kolla in sveriges största nätbutik,

Kolla in mitt senaste inlägg för mer information! :)

2009-04-28 @ 17:59:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0