En riktig specialare!

Nu måste jag skärpa mig igen. Hann inte blogga igår häller. Men jag fick inte en ända liten stund över. Först var det prao och sen träning på Kulturskolan och då anmälde vi oss till tävlingen den 2 maj. Sen så tog jag och Ida bussen ut till Odensbacken. Vi gick hem till August och sen gick vi och hälsade på Kajsa, vidare till Kanalen och käkade en riktig specialare en vesuvio med pommes frits, halva pizzan med bearnésås och halva med kebabsås, haha. Sen gick vi hem till Robin där även August, Lukic, Anton, Calle, Johan och Ogge var. Vi tog varsin bil och åkte in till stan. Åkte förbi mässan en snabbis och sen vidare till mariebergs parkeringen sen tillbaka till mässtan sen upp på stan och sen drog vi ut igen. Ida och jag hängde med ut och sen tog vi halv ett bussen hem.

Just nu sitter jag med en ny gräddad baguette och ett glas Påskmust som får bli min frukost för dagen. Jag är verkeligen inte någon frukost människa. Helst äter jag ingenting alls till frukost men jag försöker få ner nånting varje morgon ändå. Snart ska jag gå ut med hundarna. Är hundvakt åt Mormors hund som är näst intill valp. Jag måste försöka få igång Meja till träningen igen. Så nu ska jag gå ut och försöka bygga upp en bana. Jag ska försöka leta på batterier till kameran och föröska ta lite kort. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0