Det är ju när man känner för det man ska blogga!

Haha ja iförgår tror jag det var, då jag skrev att jag hade tagit en bloggpaus, vilket jag har. Men jag är sånhär att skriver jag ett inlägg, så längtar jag nästan till nästa dag så jag kan blogga ännu mera. Och så håller det på i några dagar, oh sen PANG BOM så tröttnar jag igen..

Idag är en sån dag då jag nästan har längtat efter att få skriva ett inlägg. Men samtidigt kände jag att jag skrev ju ett inlägg här om dagen att "jag tar en bloggpaus" så då kan jag ju inte skriva nu(?). Men sen tänkte jag so what? Det är ju när man känner för det man ska blogga, det är ju oftast då inläggen blir som bäst. Eller hur?!

Madddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0