Dom flesta komentarerna lät..

Kul att det var några som komenterade efter att dom hade läst om kattmördaren. Fick även en del muntliga kommentarer om det i skolan, eftersom några där läser min blogg. Dom flest komentarena lät oftast -"Men gud, vilken jävla idiot!" eller "Jag fattar inte hur man kan göra något sådant". Ungefär som era komentarer här på bloggen..

Nu ska jag göra mig i ordning snart och åka till Norrby gården och träna med Speed, första gången den här terminen. Egentligen börjar träningen klockan fyra, alltså om mindre än tio minuter. Men jag hinner inte in till dess. Då jag slutar klockan kvart över tre i skolan. Så jag får vänta tills mamma kommer hem, och hon slutar klockan fyra, och då ska hon skjusa mig dit. Alltså träningen håller på i två timmar, alltså till klockan sex. Så en timme hinner jag vara med i alla fall. Fast som tur är så är det ju inte ända gången vi tränar med Speed. Utan även en till dag i veckan, fast på dansskolan. Fast den dagen och den tiden har vi inte fått än..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0