I morgon är man tillbaka till det vanliga

Nu börjar jag få den där klumpen i magen.. Pga att skolan börjar i morgon. Det som har varit så skönt med lov, varför kan inte lovet fortsätta föralltid? - Eller ne, kanske inte. Då skulle man nog tröttna på det också. Fast ska jag vara helt ärlig så jobbar JAG hällre än att gå i skolan. Det är ju kul att träffa klassen och allt såntdär, absolut!  Men dom kan man ju träffa utanför skolan också...

Slut pratat om skolan... Igår hade vi grillkväll hemma hos August. En riktigt mysig kväll blev det med en hel del folk. Dock glömde jag kameran. Men tog några bilder lite här och där med mobilen. Kanske inte världens bästa bilder. Men det är ju bättre det än inga alls. För det är ju synd att inte ha några bilder alls när man vill minnas tillbaka till kvällen.

Nu har jag börjat blivit såhär dåligt här på bloggen igen. Men nu sista dagarna på sommarlovet kanske ni förstår mig?! - Då finns det andra saker jag vill göra än att sitta framför datorn...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle bli jätteglad om du ville rösta 3 gånger på mig här: http://designbyjessica.blogg.se/category/veckansblogg.html

Jag är nr 10



Tack i förhand

2009-08-18 @ 15:20:11
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0