Kall och frusen

Nu har jag precis kommit hem från att ha skjusat hem Jönsolle till en kompis här i Ad. Hon skulle sova där inatt.

Jag själv sitter och skakar i hela kroppen är verkeligen as kall. När vi åkte från Kumla regnade det inte eller nånting. Efter halva vägen kommer det typ en sportbil och kör upp brevid oss, som sedan börjar preja ut oss mot diket, och in i massa koner för dom höll på och vägarbetade där. Gud så rädd jag blev då. Trodde verkeligen att vi skulle köra omkull. Sen börjar dom att vifta med händera åt oss. Så jag saktade in och började blinka och svängde in vid ett hus bara för att dom skulle fortsätta åka iväg och tro att jag bodde där. Vilket dom gick på. Grymt skönt att bli av med dem! Men när vi äntligen hade blivit av med dem så började det hagla. Verkeligen hur mycket som helst..

När vi kom hem till mig släppte vi ut Meja (hunden). Och sen var det från början tänkt att vi skulle ut till mässan med Micke och Alexandra, men när vi väl ringde dom hade dom åkt hem för att kolla på film. Så vi tog moppen upp på stan och åkte runt. Och under tiden vi åkte runt på stan så blev vi jagade av ungefär tre bilar, så en gång fick vi åka in på Rusta parkeringen och stänga av lysena och gömma oss, haha fast den gången visade det sig att det var en jag kände. Haha. Ja ni, fråga in hur vi lyckas med allt?

Men jaja. Nu ska jag sova, kan inte sova ut i morgon, för jag ska upp ganska tidigt för att åka ut till August. Och sen på kvällen så kommer typ hela min klass ut dit efter Tunneldiscot. Är extremt taggad till att se dem fulla och glada. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: f

hehe okej ^^ jorå bara bra!

2009-08-29 @ 02:46:31
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Jag kan inte se någon design, se bara att allt är helt rosa :S

2009-08-29 @ 16:10:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0