Min bror har världens coolaste cykel

min brors cykel
Ni måste nästan hålla med om att den är cool. Synd bara att den är omöjlig att cykla på. Eller aa, min brors mellersta barn Emil kan ju det. Men inte jag. För det finns lixom ingen balans på cykeln. Men jag ska lära mig cykla på den!

Igår kväll åkte jag och mamma hem till min bror. Vi åt pizza oh sådär. Och sen blev det en hel del mys med deras kanin unge som bara är några veckor gammal. Jätte söt var den. Men den var väldigt stor i kroppen. Trots att den bara var några veckor gammal så var den redan lika stor som en full vuxen dvärg vädur. Jag trodde först att dom hade köpt den som "vuxen". Men det ska bli en sån här baota kanin. Hehe ungefär som jag hade förut, kanske lite större...

Slänger upp lite mer bilder från när vi var hos bror igår

wilma,
Min brors yngsta barn, Wilma. Världens goaste unge!
wilma
sötis ungen igen
min gammla cykel
haha min gammla cykel som jag hade, för många många år sen. Och nu
mera har min brors äldsta barn Ebba den.
emil
den jätte coola cykeln och min brors mellan barn, Emil!
stampe
och till slut kaninungen Stampe!


Kommentarer
Postat av: ävelicious

jävlar vilen cykel :P

2009-08-06 @ 23:18:10
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0