Nu är vi i kumla!

Puh, Jönsolle och jag började åka från Adolfsberg lagom när det började regna. Så vi tog ett snabb stopp på Marieberg-Galleria som det nu mera heter, men jag kommer nog fortsätta säga Mariebergs köpcentrum. Haha nog om det. När vi kom ut till moppen vid Marieberg så regnade det ännu mer, men det var bara att sätta sig och åka mot Kumla. Vi överlevde det med, även fast vi blev riktigt blöta!

Nu sitter jag och kollar på Jönsolle när hon håller på och dansar till Tunisien musik, en dans hon lärde sig när hon var där. Haha och nu sa hon precis - Du sitter säkert och skriver om mig?. Haha klart jag gör, för det är bland det roligaste jag har sätt, haha sötnos hon är!


Kommentarer
Postat av: f

varsågod! allt bra? :)

2009-08-28 @ 19:06:45
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0