Nu ska jag bli mer uppdaterad!

Goddag!

Nu ska jag försöka komma tillbaka till bloggandet igen. Var ju riktigt duktig ett tag där med bloggen. Men den senaste tiden har jag inte haft ork till nånting. Men jag tänkte att jag skulle försöka vara lika uppdaterad med bloggen som jag var förut.



Helgen har varit kanon för min del. Var på sverige träffen i lördags. Med mycket bra folk. Så inget kunde ju gå fel på den kvällen. Och det gjorde det inte häller. På kvällen sen fick jag skjus till Odensbacken eftersom jag skulle sova hos August, för att vi hade våran ett års dag igår..

Igår (på våran 1årsdag) åkte jag och August in till stan och käkade på Hellas. Och sen åkte vi hem till mig och var här en stund. Tills August skulle med bussen hem. Så hela helgen har varit kanon, även fast den har varit upp och ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0