Sämre och sämre för varje år

Sitter ute på August veranda just nu med lite människor. Vi ska snart kolla på fotbollen som börjar om tjugo minuter...

Alldeles nyss var jag, Becca och några killar vid skolan för att killarna skulle köra frispigolf (stavning?). Egentligen skulle dom köra två runder men det började spöregna så nu kommer snart alla hit för att kolla på fotbollen som sagt.

Innan vi var vid skolan så var vi borta på Segersjö dagarna. Som jag är vid varje år ända sen jag var liten. Oftast med Sanna. Men hon kunde ju inte i år. Så jag drog dit med samma gäng som jag var med förra året. Tyvärr blir det ju bara sämre och sämre för varje år. Men även fast det blir det så är det nästan ett måste att åka dit.

Nä nu gick alla in och satte sig i soffan, tog med allt godis gjorde dom också. Så nu måste jag gå in. Skriver säkert mer senare. Jag själv är ju inte så speciellt intreserad av fotboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0