Grymt bra kväll

Oj, nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Men det har verkeligen bara varit fullfart i slutet av hela veckan. Först Grönan, sen Berts Bravader och sen Pålsboda, tror faktiskt jag redan har sagt dom grejerna.

Men i Lördags blev det Pålsboda för hela slanten. Var riktigt kul. Blev en hel del dansande oh sånt där. Tyvärr skulle tydligen Björn Rosenström vara där i typ 45 min. Och vi kom in efter en halv timme så vi hann inte lyssna så mycket på han, eller jo, för det hördes jätte bra på parkeringen. Men vi hann ju inte se han så mycket, men därimot fick jag en autograt på vardera arm. Som faktiskt fortfarande sitter kvar ser jag. Jag vet inte vad klockan var där traktorerna började rulla hemåt igen, men kunde hon ha vart nångång runt halv två (?). Efter det så tog jag Söder, Markus och Sanna en sväng till Göksholm och kollade på det nya vindkraftvärket, haha mitt i natten sådär. Sen vidare upp till kiosken ett tag, och sen skjusade vi hem Markus, och då åkte vi hem till Söder en sväng och sen kom vi hem till Sanna runt fyra. Grymt bra kväll! 

Idag åkte även min älskade Sadde till Gotland. Kommer sakna henne hur mycket som helst. Men hon kommer ju hem på Lördag igen, tror jag, om det inte var Fredag (?). Så hon är ju itne borta så länge. Men sen börjar ju skolan på Måndag. Så kommer nog inte hinna träffa henne innan skolan börjar.

På tal om skolan. Jag är verkeligen extremt otaggad till skolan. Inte konstigt för att vara jag, eftersom jag alltid har varit en skol-hatare. Redan efter första dagen på lekis kom jag hem till mamma och sa - mamma, jag vill bli pensionär!
Haha, så ja. Redan från första början har jag alltid tyckt det varit tråkigt, och väljer skolan sist. Men det måste nog bli ändringar på det nu. Som tur är så är ju inte nationella proven denna termin utan efter jul..

Jaja nog pratat om skolan. Ska inte tänka på skolan nu, utan ta vara på sista veckan istället. Men inte så jätte lätt, eftersom jag har åkt på en dunder förkylning som aldrig värkar släppa. Och min röst värkar inte häller vilja komma tillbaka i första taget.



haha, hittade en gammal bild på mig och August när vi var i sälen,
i vintras, haha och på bilden har vi bytt jacka ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

jaha okej :P

2009-08-11 @ 19:32:09
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0