Det är den bästa sommar traditionen som finns

Just nu sitter jag i min säng. Ligger ner bäddad under mitt täcke. Har gjort det i en och en halv timme. Och jag har inte suttit vid datorn då hela tiden. Utan jag har bara legat. Vet inte varför. Kände bara att jag behövde det.

Igår var det byakampen. En tradition som är varje år i Åsby. Där olika byar tävlar mot varandra, i olika grenar. Alltid lika kul, varje år. Det är den bästa sommar traditionen som finns, för det är super mysigt.




Kusin Ida på sin student

Kom just på att jag inte har laddat upp en ända liten bild på min kusin när hon tog studenten i år. Så laddar upp en bild på henne nu. VÄRLDENS SÖTASTE STUDENT!


Kommentarer
Postat av: zaklina

det är så kul och spänade

när man tar studenten

fin bild

2009-07-06 @ 20:02:06
URL: http://zaklinasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0