Det står ju olika varje dag

Sitter nu och kollar runt lite på lite olika sidor. Och det står nästan bara om Michael Jackson, överallt. Att dom nu tror att han blev mördad av sina egna läkare, kan det vara möjligt? Vet faktiskt inte vad jag ska tro, eftersom det står olika saker varje dag om orsaken till MJ's död. Men några som blir glada för allt som sägs, är ju såklart alla tidningar..

Nog slut prata om MJ. Imorgon kommer jag nog inte kunna blogga nånting och antagligen inte på tisdag häller. Beror på när jag kommer hem. Idag blev det Marieberg med min älskade kusin Ida. Blev en tröja och silkesdroppar (stavning?). Skönt att få träffa henne igen. Har inte träffat henne sen hon åkte till Göteborg och jobbade på Åsa kollot. Så gissa om vi hade mycket att prata om!



Kommentarer
Postat av: Anonym

guld dag idag må jag säga ! :) looooyou !

2009-07-12 @ 22:33:38
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Tack för att du var med och röstade i Mami Of The Month!

För att se vem vinnaren är av Mammabloggtävlingen inklusive Designtävlingen kika in på min blogg! Kanske var det just du som vann en sprillans ny design!



Psst.. Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!

http://www.bloglovin.com/blog/779424/fruktbus---ung-mamma-bland-vtservetter

2009-07-13 @ 17:44:30
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: amy

köpte du silkes dropparna som jag hade ändå ?:D<3

2009-07-13 @ 18:53:35
Postat av: JOANNA

det kan nog vara möjligt att han blev mördada, men kingen vet... rip Mickael

2009-07-14 @ 09:57:54
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0