Kolmården

Igår åkte jag, August och hans familj/släkt till Kolmården. Var där från klockan tio till sju nångång. Och såklart så var kameran med. Blev nog några bra bilder iallafall. Får se hur det ser ut när jag laddar över dom till datorn. Har inte orkat gjort det än. För jag kom hem vid tio nångång igår kväll, när Augusts mamma skjusade hem mig. Eller aa, man kanske ska säga August, för han övningskörde in. Det var en riktigt bra dag, men fyfan vad jag hade ont i fötterna och bena när jag skulle gå och lägga mig igår...

Blev nästan ett eller flera kort på varje djur jag såg. Speciellt på tigrarna, sälarna, elefanterna och lite bilder från delfin-showen. Dock tyckte jag inte att den var lika bra, som dom andra åren när jag har varit på delfin-showen. För iår var det en "pirat" som nästan prata hela tiden. Och sen visade dom en film när Markoolio hade varit och försökt att bli delfin skötare, och den var faktiskt ganska lång. Visst, barnen tyckte säkert det var jätte kul att se..

Nån som varit där och kollat på delfin-showen?


Kommentarer
Postat av: josefin

jag har! skitfint ju :) eller ja, det var då iaf ;D

2009-07-09 @ 23:40:27
URL: http://josefinkjelllberg.blogg.se/
Postat av: victoria

Jajjemän :D ascoolt!

Fast dom förstörde min kamera :( svätte vatten på hela den xD

2009-07-11 @ 14:35:09
URL: http://victoriaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0