Nu bär det av till Öland!

Usch, vad det är rörigt här hemma just nu. Vi åker nämligen till Öland i morgon. Men det kanske jag inte har sagt nånting om? Men i alla fall. Så vi städar både i huset, i bilen och så packar vi. Lite rörigt sådär en söndags kväll om jag får säga det själv. Jag vet faktiskt inte när vi kommer iväg i morgon. För vi ligger lite efter i packningen och innan vi börjar åka ner mot Öland ska vi utåt landet och lämna Meja (hunden) till mormor. För hon ska bo där tills vi kommer hem. Tänk, det är "bara" en hund. Men ändå har man en klump i magen för att man inte ska träffa henne försen på fredag när vi kommer hem. Vi är alltså borta i fyra nätter. Och jag har inte tillgång till internet där nere så.. bloggen kommer inte att bli uppdaterad nu på kanske en veckas tid.


TJEJ KVÄLL IGÅR

Igår var det tjejkväll hemma hos Rebecca, för att både hon och Sanna har fyllt år. En riktigt toppen kväll blev det, och om det var nån som fick konstiga sms av mig var det för vi körde sms leken. Då man får säga ett nummer, och bläddra ner till den kontakten och skicka ett sms med en text alla har kommit på innan. Och självklart körde vi "jag har aldrig.." en riktig klassiker på fester sådär.. Ungefär vid klockan tre inatt kom jag och Sanna hem till henne. Men då kom vi på att Sanna inte hade nån nyckel. Så vi stod där ute en stund och tänkte på vad vi skulle göra. Vi kollade alla fönster om något var öppet, men inte det. Så det var bara att knacka på fönstret där hennes mamma sov. När vi väl hade lagt oss, efter en hel del prat så somnade vi nog runt fyra. Och idag vaknade jag upp illa mående och med en ordentlig huvudvärk, bra Madde!

Bilder på mig och Becca
En bild Sanna har gjort, på mig och Becca.
Som hon har uppsatt på vägen. Hon är ju bara för
 söt, tyckte att ni skulle få se den! Dock är bilderna
på både mig och Becca över ett år gammla.




Kommentarer
Postat av: sanna

tihi ni är sötast! :) <3

2009-07-30 @ 17:01:27
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0