Snabbt och enkelt!

Just nu sitter jag hemma hos August. Vi ska snart upp till kiosken och äta tror jag?! För han gick precis ner och duchade. Så då tänkte jag att jag kunde passa på att uppdatera lite snabbt och enkelt.

Igår hade jag namnsdag, så mamma och jag åkte till mormor och grillade och åt marängtårta. Och jag följde även med Oscar och Johan till resta för att kolla på en ny A-traktor åt Oscar. En okapad hel vit 740. Den var faktiskt riktigt najs. Och sen var jag i Åsby hela kvällen tills mamma kom och hämtade mig. Ungefär vid halv ett var jag hemma.

Men nu hör jag att August har duchat klart. Så nu måste jag gå. Hadet bra!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis på namnsdagen får man ju säga då! :D

2009-07-23 @ 16:52:46
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/
Postat av: Sandie

Hoppas ni hittade något gott att äta då =)

2009-07-23 @ 18:35:50
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0