Det är hemligt!

Hej, förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag hann verkeligen inte. Kom hem från skolan, åt och sen kom mamma och då skulle vi lasta alla bord och stolar på en släpkära, alltså dom stolar och bord vi hade på mammas fest. Mamma släppte av mig i Odensbacken så var där hela kvällen, och vi kom hem runt halv elva och då gick jag och la mig på en gång. Och på vägen hem stannade vi i Mellösa hos Sanna och skulle hälsa henne välkommen hem eftersom hon precis har kommit hem från Grekland. Stannade efter vägen och plockade lite hundkex, lite klöver och några lila blommor som jag tog med mig till henne, haha.

Idag var det skolan och sen åkte jag hem och väntade på att mamma och August skulle komma hem. När dom kom hem drog vi direkt till m-berg och skulle fixa ltie, sen till max och åt och sen vidare till Farfar och hälsade på honom. Eftersom han kom hem från sjukhuset förra veckan så tjatade jag jätte mycket på mamma (a).

Men nu ska jag mamma och August åka iväg och fixa lite, men jag kan tyvärr inte säga vad, för det är hemligt. Men kanske senare!


Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: i know. min skola är feting mobbad! :D haha!

2009-06-04 @ 22:12:47
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0