Hemma från allt studentfirande!

Nu har jag precis kommit hem från Hjärsta gården där min kära kusin Ida har firats idag så det bara skriker om det, eftersom hon tog studenten idag. Lyckliga människa! Men innan vi drog till hjärta gården så åkte vi till wadköpings utbilningscenter och kollade på utspringet. Gud vad folk det var. Överallt. Man såg inte så mycket medans dom gick upp en i taget på lastbilsflaket medans det stod en gubbe och presenterade dom. Var ganska mycket skyltar och sånt i vägen. Men jag satt på August axlar när Idas klass skulle bli uppropade. Så det första Ida såg  och resten av klassen var mig eftersom jag stack upp där mitt i alltihop. Men ni ska tro att jag fick bra bilder där uppifrån, ujuj! 

Efter det så drog vi upp till stan och kollade på lastbilar, bilar, traktorer och annat där det satt massa lyckliga människor som slutat skolan. Och när Idas klass kom rullandes på lastbilsflaket så skulle Idas lillasyster följa med mig och ta kort. Då hennes klass börja skrika Madde, Madde och speciellt Ida, Robin och Anton. Haha sen när jag kom tillbaka till Idas "släkt" så kollade dom på mig och flinade. Haha, fan dig Ida. 

När vi väl kom till Hjärsta gården så skule Ida sitta på en toastol på motagningen. Som mamma hade tagit med sig från jobbet, och där var det full kletat med chocklad pudding där hon även skulle sitta och äta sen. Haha det var bland det roligaste jag har sätt. Ni missade verkeligen nått. Men som tur är så har jag massa fina bilder som kommer upp här så småning om. Men jag orkar inte ladda upp dom här idag, och inte till datorn häller för den delen. Det är hundratals bilder. Inte för jag ska lägga upp alla men en del ska allt få komma upp här. Så jag ordnar det när jag har tid!

För nu ska jag iväg och ringa Sanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig helg :)

2009-06-05 @ 21:17:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Hedvig

De va så lite så;D

Du kanske kan bevaka mig via blogglovin också?;D



Fin bakrund;D

2009-06-06 @ 20:54:43
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0