Jag klarar mig inte utan dig!

Just nu sitter jag hemma hos älskling. Jag tog bussen halv 12 till honom idag, och hela dagen har vi bara legat och glassat vid hans pool. Så alldeles nyss var jag tyungen att smörja in honom för han hade bränt sig på bröstet och låren. Stackarn.

Det var tänkt att vi skulle ta en buss ungefär vid den här tiden in till mig och sova hemma hos mig. Men sen kom August på att det är ju en "jätte viktig" fotbolls match som han ville se. Så då kanske han ska övningsköra in till stan efter fotbollen, ungefär vid halv elva. Men det kanske blir att vi sover kvar här och tar en buss in i morgon så vi kommer in till tio för då börjar han jobba. Och om han ska kolla på fotbollen så drar nog jag ut och är med Sanna. 

Nu kan jag inte skriva mer för nu ropade August och sa att smoothien var klar.

älskar dig
- jag älskar dig. Jag klarar mig inte utan dig!<3
(bilden är från sälen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0