Nu är jag hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Mamma kom och hämtade mig och August i Odensbacken igår kväll runt halv elva. Och nu har jag nyss följt August till bussen. Han skulle jobba idag. Stackarn.

Idag kommer det även upp lite bilder från dom här dagarna. Eller iallafall en speciell bild. Som jag själv tycker är jätte söt. Sen kommer även bilderna från skolavslutningen upp, som jag precis har laddat över till datorn.

Har hunnit gjort ganska mycket på dom här dagarna. Varit en hel del med Sanna också. August och jag drog även en dag till mormor och hälsade på Meja och mormor såklart. Då följde vi även med min moster och morbror som skulle mata två stycken kalvar ur nappflaska. Pga att den enas mamma vägrar att ge den mat, och den andra som bara var tio dagar gammal hade tydligen inte fått nån bra start från första början.

Sen på lördagen åkte jag och August till Mellösa kyrka. För hans kusin barn skulle döpas. Efter det följde vi bara med och fikade en stund och sen gick vi ner till Ica och ringde till Carl-Oscar och frågade om han kunde hämta oss. Och det kunde han. På kvällen sen kom Carl-Oscar igen och hämtade oss. Fast då var även Sanna med. Vi drog till Åsby där det var en hel del folk som grillade. Men alla drog nästan på en gång, till Odensbacken. Jag har nog aldrig skrattat så mycket nån annangång när jag har åkt epa. Fyfan vad vi garvade, speciellt på dit vägen. Haha.


www.malinhee.blogg.se



Kommentarer
Postat av: M Y O L S S O N

sv. heh jupp, det är hon!

Hon är så sjukt söt med din biiiiig`a mage! :)

2009-06-16 @ 00:31:59
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0