Operation i morgon kanske!

Sheet vad jag är trött, verkeligen super trött! Har ju inte blivit alls mycket sömn denna helg. Gått upp tidigt och gått och lagt sig sent. Plus att inatt vet jag inte vad det var med mig, jag kunde bara inte somna, jag kunde bara inte! Inte för jag har nånaning varför. När klockan var halv fyra hade haf fortfarande inte sovit nånting. Och sen höll Mamma på och sprang in och ut med Meja (hunden) för att hon har typ satt nånting i halsen som hon inte får upp. Så mamma gick ut med henne typ en gång i timmen. Så mamma kunde inte ta med henne på jobbet, eftersom hon kan inte gå ut med henne hela tiden. Så det blev att vara hemma från skolan för mig och sova ut och ta hand om Meja eftersom hon inte får vara själv just nu. Mamma ringde till vetrinären så fort dom hade öppnat och dom sa att hon antagligen har något vasst i magen. Så vi skulle ha koll på att hon drack vaten ordentligt och åt mat, och sen att vi skulle hålla koll på om hon kissar och bajsar. För annars fick hon tid i morgon klockan tolv för operation. Men jag tror det har blivit bättre har inte hört henne hostat på ett tag nu så får se hur det blir.

Imorgon har vi fruluftsdag. Vi ska cykla hemfjärden runt md cykelhjälm, åh vad roligt. Inte alls. Så jag struntar i det. Är hemma och pluggar till matteprovet jag ska ha på Onsdag istället och hoppas att jag inte får IG på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0