Det börjar bra!



Det börjar faktiskt bra från att jag började om idag. Har faktiskt haft 91 besökare idag.

Var hemma och var sjuk idag så det blir ingen träning för mig idag.  Men blir antagligen skolan i morgon och sen på fredag är vi lediga och nästa vecka är jag ledig torsdag, fredag för jag ska till sälen igen, och sen är det ju påsklov och efter påsklovet så har vi prao i två veckor. Så det kommer alltså inte bli någon skola för mig på 3 veckor och fyra dagar. Riktigt skönt, jag som är så himlans skoltrött.


Kommentarer
Postat av: nikki

åh, tack din med:)

2009-03-27 @ 17:30:32
URL: http://nikkkis.blogg
Postat av: Anonym

du vet att de visar hur många gånger du har varit inne på bloggen också? blir speciellt mycket när man ändrar designen och uppdaterar många gånger.. :p

2009-03-27 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0