Det kommer bli en underbar fredag kväll!

Som sagt så är vi lediga idag, och det snöar och snöar, jag som vill att det ska vara slut på vintern, snön och kalla dagar och istället att våren ska börja titta fram. August kom hit runt halv tolv. Vi tog varsin cykel och cyklade ner till parkhallen i snö stormen för vi skulle handla tacos, chips och dricka tills ikväll för att det kommer hit masa folk. Men nu blev det så att vi handlade inte bara tacos utan också kyckling, bröd och kyckling röra. När vi äntligen hade kommit hem från att ha kämpat oss hem i snö stormen så började August laga i ordning varsin "grill macka" till oss. Med kyckling, kyckling röra och sallad. Nu har vi precis ätit upp mackan och den var verkeligen hur god som helst och nu är jag proppmätt.

Ikväll blir det tacos ätande och Lets Dance kollande med underbara människor. Så snart hoppas jag att dom ringer och berättar vilken tid dom tänker komma, så att vi hinner börja göra i ordning tacosen. Men jag skriver mer senare ikväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0