Ni släckte väl alla lampor?



Nu är det snart en timme sedan vi gick igenom Earth hour, och att världen fick tända sina lampor igen. Ganska coolt att hela världen ska försöka släcka alla sina lampor. Det var faktiskt ganska mysigt att sitta här hemma med tända ljus och resten helt kolsvart. Mamma och jag tog bilen och åkte en sväng över stan för att kolla om det var mycket folk som hade släckt sina lampor och det var det faktiskt. Synd på ett sätt att inte allting var släkt som tex gatubelysningar och skylt fönster för det hade varit väldigt mysigt. Men om dom nu kommer fram till att detta hjälper mycket kanske det är en grej att satsa på offtare, eller?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag blev så förvånad över att många på min gata faktiskt släckte, eller den del av min gata som jag kan se. Men jag tror inte att det skulle funka om man släckte gatubelysningen, fler bilolyckor skulle nog inträffa (:

2009-03-29 @ 18:56:38
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0