Skulle det inte bli 10 grader varmt idag?!

Igår hörde jag på vädret att det skulle bli 10 grader varmt här i Örebro, men icke sa nicke. Inga tio grader här vad jag vet. Eller var det jag som hörde fel? Det står 6 grader här på termometern iallafall. Varmare än vad det har varit här än så länge. Men jag är så himla taggad inför våren och sommaren. Men det känns så himla konstigt för ena stunden känns det som vår och andra stunden som det är början på vintern. För kollar man ut i rabaterna, då ser man massa knoppar och faktiskt en del blommor som har kommit upp, men sen nästa dag då snöar det och är jätte kallt. Men jag hoppas verkeligen att det slut på snöandet och kalla dagar och istället att våren kommer snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0