Tack och hej till snön!

Nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite vad som står om Earth Hour. Det finns faktiskt väldigt mycket filmer att se. Där man ser hur olika ställen släcks ner runt om i världen. En av alla filmer är det jag laddat upp här. Den filmen rekomenderar jag att se.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4765759.ab 

Jag har precis kommit hem från pappa, och mamma klev precis innanför dörren från att ha varit och handlat mat. Så just nu sitter jag och äter Snickers Ice cream och nu kom mamma precis med en fruktdryck och en mini mellan. Jag antar att hon tycker att jag äter för mycket onyttigt? Men hon har nog tyvärr rätt.

Vad var det för mening med att snön kom nu i helgen? Jag menar, finns det nån snö nu? -nej det finns det inte. Det ända som finns kvar nu är bara massa slask, och det är bara blött överallt. Om den nu kom kunde den väl ligga kvar så där fin som den kan vara ibland. Fast det kanske är skönt att den är påväg att försvinna så att våren kan börja tränga sig fram igen, om inte snön kommer igen men det får vi väl verkeligen inte hoppas att den gör!


hejdå snön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0