Vem vinner Let's Dance?

Jag satt precis vid tv och under reklamen gjorde dom reklam för Let's Dance och då kom jag på att det är ju faktiskt finalen i morgon, Laila Bagge och Magnus Samuelsson står det i mellan. Då kom jag på att alla paren som har varit med ska ju också dansa i morgon. Jag började fundera på vem jag tror kommer vinna, Magnus eller Laila?  Men jag har faktiskt ingenaning. Laila är ju verkeligen jätte duktig, men hon har ju dansat förut. Men Magnus, han är stor som ett hus men ändå är han så smidig och dansar så bra, så jag själv hoppas nog på att det blir Magnus som vinner. Vilket jag nästan tror också. Men vem tror ni kommer vinna?!


Magnus och AnnikaLaila och Tobias
alla lets dance paren


Kommentarer
Postat av: moa

okej, härligt(=

2009-03-26 @ 17:50:14
URL: http://moaegholt.blogg.se/
Postat av: madde

absolut :)

2009-03-26 @ 18:43:32
Postat av: wilma

jag vill att Magnus ska vinna =)

2009-03-26 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0