Bara otur & otur!

Go kväll på er!
Nu har jag precis kollat på Talang 2009. Blev en hemma kväll den här fredagen också, två fredagar på raken är ju inte direkt nått som brukar hända ofta. Men nån som är glad för det är ju Mamma. August var här en sväng förut. Jag åkte och hämtade honom på nedre glomman när han hade slutat skolan och sen åkte han med åtta bussen hem.

Jag kan ju inte direkt säga att jag har tur...
Imorse väckte mamma mig vid åtta. Eftersom jag skulle till friöser klockan nio. Efter mycket funderingar så blev det till slut att färga ljusa slingor. Och det blev inte alls bra. Eftersom mitt hår är näst intill sönder färgat, så blev de ljusa slingorna typ röda på längderna men jätte blonda på utväxten, där det inte är färgat nångång. Så det blev till att köpa silver schampo. Vilket jag precis har använt. Det blev faktiskt lite bättre och jag skulle använda det en gång till, men inte samma dag. Så antingen gör jag det i morgon innan jag drar till August eller på Söndag kväll och hoppas på att det "röda" släpper.

och..
Igår kväll laddade min mobil ur. Jag satte den på laddning över natten och sen i morse när jag skulle sätta igång den så var den helt död. Jippi, mobilen är bara två månader gammal + att jag fick den i ersättning på min S500i som var på lagning hela tiden för att knapparna sprack. Men min nya C902, vet jag inte vad som har hänt med. Jag fick en låne telefon som inte knapparna funkade på. Så jag ringde Pappa och frågade om jag kunde låna en telefon av honom eftersom han har tre stycken helt nya sony ericsson telefoner som bara ligger i sina kartonger, och det fick jag. Han svängde förbi och lämnade en. Kändes lite knäppt att få en "låne telefon" som var helt ny som jag till och med fick öppna plasten till, haha. Men jag får hoppas att jag får tillbaka min C902 snart. Men det skulle ta mellan 2-3 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0