Blir inte ens lite bättre!

Förkylningen vägrar att släppa, blir inte ens lite bättre. Så det blev till att vara hemma idag, även August också. Sen så precis efter jag hade vaknat, runt halv ett så fick jag ett sms av Sanna. Henne hade jag tydligen också lyckats med att smitta. Så alla tre är hemma. Nu väntar bara på att Ida skickar sms och säger att hon är sjuk :( ...

Ska försöka plugga lite idag också, om jag orkar. Om det dära jag skrev om en annan gång med svartsjuka. Jag skrev klart om svartsjukan då, och sen så skrev jag om "äkta kärlek för mig är...". Nu har jag bara en grej kvar att skriva om. Den jobbigaste av dom alla eftersom man skulle skriva om en "större" grej också. Alltså nått som går att utveckla lite mer. Men det finns bara tråkiga grejer kvar att skriva om nu, så jag funderar på att skriva om "homosexualitet, en kärleks förklaring till samma kön". Men det låter inte häller så speciellt lockande att skriva om, men det kommer nog bli den till slut ändå..

Nu skakar hela huset, vi har en gubbe här som håller på att sätta upp bräder runt våra fönster. Och nu vet jag inte riktigt vad han håller på med för just nu skakar hela huset..haha

Nu ska jag bädda ner mig i sängen , under täcket, med datorn i knäet och sätta på lite One Tree Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0