Båttur utan åror!

Tog två bussen ut till Sanna igår, gumman. Var där till klockan blev runt sju, då Stonkan och August kom och hämtade mig. Åkte hem till August och lämnade mina grejer. Var ute en stund, och sen tog vi bilen in till stan. Åkte till Nobel och käkade. Där man träffade på mycket underligt folk. När vi hade ätit åkte vi ut till Odensbacken igen. Vi var ute en stund och sen gick jag och August hem till August och sov!

Vaknade idag halv elva av att klockan ringde. För vi skulle ut till marken. Vi gick upp och gjorde i ordning oss, och sen gjorde August frukost, varsin smoothie (stavning?), as gott iallafall. Efter det gick vi ut till marken. Gick runt där en stund med Sjölle, Oscar, Markus & Hampus. Sen fick dom för sig att hoppa hoppborg, haha. Så då gick jag runt lite med Vickie. När dom var klara tog jag August, Sjölle, Oscar, Markus & Hampus oss en åktur med Gudrun (August båt). Åkte fram och tillbaka i kanalen, utan åror, därför det inte fanns några, så de tog brädor istället och jag satt längst fram och kolla på, haha! Sen började det spöregna så August och jag drog hem till honom och åt, och sedan skjusade Stonkan oss/mig till bussen.

Nu ska jag kolla på en film. Men blir nog inte att jag bloggar nått försen helgen är slut. Beror på om jag har tid.

båtturen
sjölle 

haha hejdå sjölle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0