Blir till att servera ikväll då!

Idag mår jag mycket bättre, så det blev skolan idag. Fast har gått på ipren sen lite innan luch, inte för förkylningen men jag har haft jätte ont i magen, men som tur är så är det bättre nu eftersom jag ska snart tillbaka till skolan.

Våran klass ska nämligen samla pengar till klasskassan. Då vi har bjudit våra föräldrar och även andra som vill komma på mat, 100 kr kostar det, hehe. Man fick välja vilken grupp man ville vara i, antingen servera, laga mat eller diska. Och jag själv har då valt att servera. Kommer nog bli ganska kul ändå. Jag ska vara tillbaka i skolan vid fem, även dom som lagar mat. Klockan sju kommer "gästerna" och även dom som ska diska. Så jag vet inte om jag kommer hinna blogga nått mer idag, kanske, kanske inte. Beror lite på när jag kommer hem. Antar att jag är hemma nångång runt halv nio. Får se om jag kanske lyckas ta några bilder. Kommer nog inte orka ta med mig kameran, så isåntfall med mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0