Det känns jävligt bra!

Puuh, den här veckan har inte alls varit kul. Har haft as mycket plugg, fast egentligen är det som vanligt för det flesta skolor. Men jag är inte van vid att plugga såhär mycket eftersom våran skola knappt inte har något plugg. Har haft två prov den här veckan, plus läxförhör. Matte prov igår, fast det ska jag göra nästa vecka istället. So prov + läxförhör i spanska idag. Och båda kändes faktiskt rikgtigt bra. Vi fick tillbaka massa so grejer här om dagen också, och jag blev faktiskt väldigt chockad! Fick fyra VG+, tre VG och en G+. Fast det känns jävligt bra eftersom jag verkeligen hatar skolan och aldrig gör mer än nödvändigt. Och så har jag fått reda på att jag har höjt mig i två ämnen, så hoppas det kanske blir en till höjning innan sommarlovet! :)

I måndags rinde dom från Bil Radio Service och sa att min mobil var klar och så frågade han om jag hade tagit ur mitt batteri innan jag lämnade in den. Men det hade jag inte. Dom hade tydligen tappat bort mitt batteri. Så då sa han att han skulle ringa till sony ericsson sen på tisdagen och be dom skicka ett batteri. Så då tänkte jag då dröjer det väl jätte länge innan jag får tillbaka min mobil men han ringde redan på tisdagen och sa att batteriet hade kommit och att jag kunde komma och hämta den. Så i tisdags när mamma kom hem från jobbet åkte vi direkt och hämtade den. Haha, det var faktiskt bra att dom hade tappat bort mitt batteri, därför att mitt batteri började bli dåligt och nu har jag ju fått ett helt nytt batteri.

Nu är det bara imorgon kvar och sen har mamma sin fest. Nu vet vi ungefär hur många som kommer och det blir drygt 50 personer som kommer. Tur att det ska bli 25 grader varmt, så att vi kan vara ute i trädgården. Annars skulle vi verkeligen inte få plats med alla här inne. August kommer hit i morgon efter skolan och han ska sova här, för vi ska fixa i ordning lite överraskningar till mamma och hjälpa till lite här hemma. På lördagen blir det till att gå upp i tid och börja göra i ordning allt, för klockan 18:00 ska maten vara klar för det är då det är sagt att alla ska komma. Fattar inte hur vi ska hinna fixa klart allting, men som tur är så kommer Ida hit på lördag runt ett, därför att hon är söt och ska hjälpa till. Och sen på Söndagen kommer det lite fler folk.

Jaha, vad har hänt mer? .. Sanna fyllde år igår, 16 hela år. Då var det alltså ett år sen vi kvadade med moppen :( haha. Men just nu är hon i Grekland och ska vara där i en vecka och hon åkte i Tisdags. Amy då, ja hon åkte också iväg i tisdags, fast inte till Grekland utan till Tunisien och ska vara där i två veckor. Saknade flickor!

Nu märker jag att jag har skrivit ett väldigt långt inlägg, det längsta jag har skrivit här på bloggen hittils. Men nu får det vara bra för nu måste jag städa mitt rum. Som sagt hinner jag inte blogga så mycket den här veckan så får se när jag skriver nästa gång, ha det bäst allihopa! :D 
 
Bilder på mig och Sanna
- En bild, med massa bilder på mig och Sanna från olika år, snart tioårig vänskap gumman! ❤


Kommentarer
Postat av: sanna

Dom 10 åren ska bli många många fler! <3

2009-06-07 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0