Försvinn dumma förkylning!

Nu har jag precis kommit ur duchen. Vaknade kvart över tolv idag. Fast jag var vaknade en snabbis vid nio för att  Augusts alarm gick igång då eftersom han skulle upp och jobba. Han gick ner och åt frukost och sen skjusade mamma honom till jobbet medans jag låg kvar och sov... Fast jag flyttade över och la mig i mammas säng för där inne var det inte lika varmt eftersom hon har kyla där.

Idag ska jag försöka med att bara ta det lungt. Så att förkylningen försvinner snart. Så jag inte hinner smitta så många, har iallafall hunnit med att smitta August så han hade snott mina halstabletter märkte jag i morse. Så får väl hoppas på att Sanna inte blir smittad eftersom hon sov här i förrgår när det nästan var som värst, och Ida som jag träffade igår.
Ida Granberg
Bild på Ida (koken själv) från grillningen igår när vi satt och
väntade på att folket skulle komma. För söt är hon.
-Tack för du finns gumman! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar töösen min :D <3

2009-05-06 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0