Grillning vid Naturens hus!

Nu har jag precis kommit hem från grillningen vid Naturens hus. Det va najs. Var där i ungefär två timmar och sen började folket röra sig hem igen. Ogge skjusade mig och August till Stortorget för där skulle han och jag vänta på Ida som cyklade. Vi gick till Hellas och hälsade på Idas mamma och då träffade jag även en av mina kusiner.

Nu har mamma precis hämtat hem mig och August så nu sitter vi tre här i vardagsrummet och kollar på Robinson.  Mysigt. Ikväll blir det nog att lägga sig tidigt eftersom August ska upp och jobba i morgon och jag är genom förkyld. Nu ska jag under tiden jag kollar på Robinson göra en mall till en ny design till bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0