Jag saknar det!

Nu har jag precis kommit hem från mberg. Var där idag igen med August. Blev att köpa den dära examen klänningen, men jag är fortfarande osäker på den, menmen.. det blir nog bra! Jag köpte även leggins, presenter till mamma och sen köpte August lite grejer som bla ett par byxor som var sjukt snygga!

Gick upp idag runt halv elva. Gjorde mig i ordning och sen kom August. Han var kvar här hemma medans jag tog bussen upp på stan till badhuset där vi skulle kolla på skolans musikal. Och dom hade tydligen tagit mig och Amy som "huvudroller" i musikalen, haha vi fatta ingenting när dom börja snacka Madde och Amy hit och Madde och Amy ditt.. haha. Sen tog jag bussen hem igen. August och jag åt och väntade på  mamma och sen skjusade hon oss ut till mberg.


kryssningen
Dålig bild jag vet. Men jag saknar kryssningen med Amy!

Kommentarer
Postat av: amy

åhh bby det är någonmting som vste göras om 1år ! så sjukt kul vare!

men usch vilka hemska bilder det var haha!,



du förgyller mina dagar raggefan<3

2009-06-15 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0