Kan man ha mer otur?

Har inte haft nån tid till dator sittande denna helg pga valborg och liknande. Blev väldigt mycket trasell på valborg hit och dit men till slut blev det att åka till stan. Hade en riktig lyckad kväll faktiskt med kusin b.l.a.

Nu är frågan kan man ha mer otur? Som sagt så var det tävling i Kumlahallen idag. Skulle ha dansat par med Sanna. Men igår vaknade jag upp med halsont. Och det har bara blivit värre och värre, genom förkyld är jag nu också. Så det blev att ringa till lagledaren och av anmäla sig från tävlingen, typsikt! Det skulle ju ha blivit första tävlingen på hela terminen. Eftersom första tävlingen var inte dansen helt klar och så.. Andra tävlingen blev Sanna sjuk. Tredje tävlingen kunde inte jag för jag hade fått i födelsedagspresent av min mor att gå på Footlose här i Brunnsparken och nu fjärde blev jag sjuk. Det är fan inte meningen att Sanna och jag ska dansa ihop, haha! Men det blev till att fixa Sannas hår och sen skjusade Mamma och jag henne till tävlingen eftersom hon skulle dansa singel. Så just nu väntar jag bara på att hon ringer och säger att hon vann, haha! :D
 
Ikväll blir det antingen bara att vara hemma och vila. Eller så kanske jag ska upp till stan och grilla med lite folk. Men jag vet inte riktigt om jag orkar det. Men det löser sig nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0