Bitterfittan - Hata snoppar!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Slutar två varje dag den här veckan för vi har entreprenörskaps vecka. Då vi inte har några vanliga lektioner. Vi pratade lite förut om vart vi skulle åka på klassresa och just nu lutar det mot att vi ska åka till Frankrike. Vad tycker ni om det? Jag själv är nämligen inte så pepp till det, men det löser sig som Ida brukar säga. Vi fick också reda på att på onsdag börjar vi halv ett. Fast då ska vi inte till skolan utan vi ska kolla på skolans musikal i badhuset i en timme och sen slutar vi. Plus att på fredag är vi lediga, och då ska jag både klippa och färga håret. Så den här veckan kommer nog bli ganska lugn! 

Ikväll blir det ingen träning för mig på Norrby gården. Därför släkten på mammas sida kommer hit. Ganska surt eftersom vi måste verkeligen träna alla tillsammans nu så dansen snart blir klar.

Det här klippet spelades om och om igen i klassrummet idag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0