Kort om helgen!

Godkväll på er allihopa!
Nu har jag precis kommit ur duchen. Har tvättat igen med silver schampo, så får hoppas det blir lite bättre. Jag kommer inte hinna skriva så mycket nu. Men jag skriver kort vad som har hänt igår och idag.

Igår:
Jag åkte med bussen ut som gick halv tre. Och den bussen åkte även Blöjan med, haha. Gick hem till August lämnade mina grejer. Och sen drog jag till Sanna en stund. Vi satt och snackade och sen tog vi varsin cykel och cyklade runt lite. Sen fortsatte jag cykla hem till August där grillning styrdes och sedan bar det av till Oden där det var mycket folk eftersom dom hade ordnat dit DJ och sånt. Var där tills klockan 1:00 och sedan drog vi hem och sov.

Idag:
Vaknade vi vid elva. Ungefär då kom Augusts Mamma och Pappa hem som hade sovit i stan under natten. August och jag åt frukost och sedan cyklade vi till kiosken och köpte glass. Cyklade hem till August igen. Hämtade bilen, för att August skulle övningsköra, och det gick skit bra. Sen åkte vi tillbaka hem till August igen och lämnade bilen och så åt vi. Sen skulle jag med bussen fem i sex, så August följde mig till bussen. Och nu har jag som sagt precis duchat, och nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och kolla på det bästa av wipeout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0